ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ ІВАНА ФРАНКА
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.19-22Ключові слова:
Франко, педагогічні погляди, молодь, виховання, освітній простірАнотація
У статті досліджуються світоглядні засади та чинники, що вплинули на становлення педагогічних поглядів Івана Франка. Проаналізовано витоки гуманістичних ідей, починаючи з ранніх років мислителя. Доведено, що провідною ідею творчості та світогляду, була праця над загальним суспільним благом. Аргументується важливість плекання у молоді високих ідеалів і цінностей в контексті розбудови української держави. Проведено аксіологічну паралель Франко ‒ сучасність. Обґрунтовано важливість усебічного переосмислення педагогічної спадщини мислителя та її використання в контексті потреб сьогодення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті