ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.86-89Ключові слова:
молодший бакалавр, освіта, інтеграція, інновації, система підготовкиАнотація
У статті репрезентуються окремі інноваційні аспекти підготовки фахових молодших бакалаврів. Ключовою ідеєю є інтеграційні підходи в системі підготовки фахівців цього рівня, а також застосування зазначених методик у початковій школі. У запропонованому матеріалі висвітлені окремі теоретичні положення з апеляцією до напрацювань у галузі педагогіки, психології, соціології тощо. Форматом публікації слугує визначення рівня дослідження відповідного кола питань, а також пріоритетні напрями, які необхідно системно описати. Крім цього, робиться акцент і на практичному аспекті. Тож у результаті роботи обрамлено ідею інноваційних технологій та визначено окремі орієнтири. Також обстоюється ідея цілісності та доцільності окремих інтеграційних процедур, необхідності створення гнучкої програми і перманентних кореляцій динаміки пошуку оптимального формату методологічних рішень. Підготовка фахових молодших бакалаврів і навчання у молодших класах розглядаються у контексті інтегральних методик як цілісна освітня модель.