ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ

Автор(и)

  • ОЛЬГА СОРОКОЛІТА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.86-89

Ключові слова:

молодший бакалавр, освіта, інтеграція, інновації, система підготовки

Анотація

У статті репрезентуються окремі інноваційні аспекти підготовки фахових молодших бакалаврів. Ключовою ідеєю є інтеграційні підходи в системі підготовки фахівців цього рівня, а також застосування зазначених методик у початковій школі. У запропонованому матеріалі висвітлені окремі теоретичні положення з апеляцією до напрацювань у галузі педагогіки, психології, соціології тощо. Форматом публікації слугує визначення рівня дослідження відповідного кола питань, а також пріоритетні напрями, які необхідно системно описати. Крім цього, робиться акцент і на практичному аспекті. Тож у результаті роботи обрамлено ідею інноваційних технологій та визначено окремі орієнтири. Також обстоюється ідея цілісності та доцільності окремих інтеграційних процедур, необхідності створення гнучкої програми і перманентних кореляцій динаміки пошуку оптимального формату методологічних рішень. Підготовка фахових молодших бакалаврів і навчання у молодших класах розглядаються у контексті інтегральних методик як цілісна освітня модель.

Біографія автора

ОЛЬГА СОРОКОЛІТА

викладач, Івано-Франківський фаховий коледж Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті