ІНФОМЕДІЙНИЙ УРОК ЧИ УРОК З ЕЛЕМЕНТАМИ МЕДІА: ПРО ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ У ШКІЛЬНУ ПРАКТИКУ

Автор(и)

  • ГАЛИНА ОСТРОВСЬКА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.48-54

Ключові слова:

медіаосвіта, медіаграмотність, навчання, інфомедійний урок (медіаурок), урок з елементами медіа, мова і література у школі

Анотація

У статті розглянуто питання впровадження медіаосвіти та роботи з різними джерелами інформації у шкільній практиці. Наголошується на формуванні медіаграмотності учнів для протистояння інформаційній агресії і запобігання медіатравматизації доцільно в системі шкільної освіти говорити про новий формат уроку та побудови завдань. Обґрунтовано поняття “інфомедійний урок” (медіаурок) та проаналізовано його відмінність від уроку з медіа. Конкретизовано ключі-підказки для побудови кожного з виду занять. Запропоновано приклади вправ з формування медіаграмотності учнів: сучасний здобувач освіти має не тільки прочитати і проаналізувати інформацію, перевірити її в інших джерелах, обґрунтувати висновок та застосувати для вивчення навчального предмета чи аналізу життєвої ситуації, а й зрозуміти роль та небезпеки ЗМІ (неповна інформація, неправдива, викривлена, маніпулятивна тощо).

Біографія автора

ГАЛИНА ОСТРОВСЬКА

доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри теорії та методики навчання, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-22

Номер

Розділ

Наукові статті