ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.45-47Ключові слова:
студенти, викладачі, принципи та методи дистанційного навчання, професійна підготовка, заклад вищої освітиАнотація
У статті розглянуто принципи та методи дистанційного навчання у викладанні правових дисциплін; сутність проблем дистанційного навчання при викладанні правових дисциплін і шляхи їх вирішення. Доведено, що для того, щоб дистанційне навчання студентів було максимально ефективним, його потрібно правильно організувати за допомогою системи методичних заходів, а всі навчальні матеріали повинні бути написані так, щоб звести до мінімуму пошуки студентами додаткового навчального матеріалу. Наголошується, що сьогодні вже недостатньо перевести навчально-методичні матеріали в електронну форму; необхідно чітко, визначити мету навчання та методи дистанційного забезпечення у викладанні правових дисциплін.
Обґрунтовано, що впровадження методів дистанційного навчання має бути спрямоване на побудову освітнього процесу таким чином, щоб відбувалося ефективне засвоєння знань і формування різноманітних компетенцій майбутнього фахівця – як загальнокультурних (пов'язаних з культурою мислення і мови, етикою та набуттям високого рівня правосвідомості), так і безпосередньо професійних.
З’ясовано, що якісне навчання студентів правових дисциплін є важливою умовою належного впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес ЗВО.