МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ ТА ДОСЯГНЕННЯ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • ІНЕСА ГУРАЛЬ
  • ЛІАНА СМОЛОВИК

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.35-39

Ключові слова:

математика, мотивація, рівень знань, ранговий коефіцієнт кореляції

Анотація

У роботі наведено результати дослідження зв’язку між мотивацією вивчення дисциплін математичного циклу студентами інженерних спеціальностей закладу вищої освіти та рівнем їх знань з цих дисциплін. Статистичний аналіз результатів опитування свідчить, що їх ставлення до математики пов'язане з рівнем знань предмета. Інтерес до шкільного та університетського курсів з математики, достатність прикладених зусиль та орієнтація на успіх при опануванні знань та навичок з математичних дисциплін в університеті, а також корисна цінність математичних знань для майбутніх освітніх та кар’єрних прагнень відрізняються  для студентів з різним рівнем знань, а саме: чим вищий рівень знань, тим вищий рівень вказаних мотиваційних факторів. Труднощі при вивченні математичних дисциплін і хвилювання під час контрольних заходів не мають значущого статистичного зв’язку з рівнем знань.

Біографії авторів

ІНЕСА ГУРАЛЬ

кандидат фізико-математичних наук, доцент, доцент кафедри фізико-математичних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

 

 

ЛІАНА СМОЛОВИК

кандидат технічних наук, доцент, доцент кафедри фізико-математичних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-22

Номер

Розділ

Наукові статті