МОТИВАЦІЙНІ ФАКТОРИ ТА ДОСЯГНЕННЯ У ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.35-39Ключові слова:
математика, мотивація, рівень знань, ранговий коефіцієнт кореляціїАнотація
У роботі наведено результати дослідження зв’язку між мотивацією вивчення дисциплін математичного циклу студентами інженерних спеціальностей закладу вищої освіти та рівнем їх знань з цих дисциплін. Статистичний аналіз результатів опитування свідчить, що їх ставлення до математики пов'язане з рівнем знань предмета. Інтерес до шкільного та університетського курсів з математики, достатність прикладених зусиль та орієнтація на успіх при опануванні знань та навичок з математичних дисциплін в університеті, а також корисна цінність математичних знань для майбутніх освітніх та кар’єрних прагнень відрізняються для студентів з різним рівнем знань, а саме: чим вищий рівень знань, тим вищий рівень вказаних мотиваційних факторів. Труднощі при вивченні математичних дисциплін і хвилювання під час контрольних заходів не мають значущого статистичного зв’язку з рівнем знань.