ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ В УНІВЕРСИТЕТАХ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.206-212Ключові слова:
підготовка, освітні програми, організація, навчальна діяльність, зміст, форми, методи, технології, професійна компетентністьАнотація
У статті проаналізовано професійну підготовку майбутніх філологів у закладах вищої освіти України. Визначено та обґрунтовано зміст професійної підготовки філологів на прикладі спеціальності «Германські мови та літератури (переклад включно)» з урахуванням нових нормативних вимог. Охарактеризовано найбільш ефективні форми, методи і технології організації освітньої діяльності майбутніх філологів. З’ясовано складові професійної компетентності майбутніх фахівців германської філології. Проаналізовано процедури і заходи внутрішнього забезпечення якості вищої філологічної освіти. Обґрунтована у статті загальна характеристика професійної підготовки майбутніх філологів в університетах України засвідчила необхідність трансформації змісту підготовки, а також запровадження ефективних організаційних форм і методів навчання, що сприятиме розвитку суб’єкт-суб’єктної взаємодії в освітньому процесі, розвитку особистості, забезпеченню якості навчання.