ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН ТА НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Лариса ЗДАНЕВИЧ доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія,Україна https://orcid.org/0000-0001-8387-2143
  • Тетяна ЦЕГЕЛЬНИК викладач кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик, Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія,Україна https://orcid.org/0000-0001-7643-0208

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.160-163

Ключові слова:

майбутні вихователі, інклюзивна освіта, міжособистісні взаємини, навички спілкування, діти з особливими освітніми потребами, фахова підготовка

Анотація

У статті представлено теоретичне обґрунтування проблеми підготовки майбутніх вихователів до формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами. Авторами представлено власне розуміння готовності до професійної діяльності в умовах інклюзії, її основні компоненти та визначено складові професійної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти для роботи в інклюзивній освіті. Зазначено, що завдяки цьому вибудовуються актуальні компетенції педагогічної роботи в умовах інклюзії щодо формування позитивних міжособистісних взаємин та навичок спілкування дітей з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-27

Номер

Розділ

Наукові статті