ЗМІСТ ТА ОСОБЛИВОСТІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Тетяна АТРОЩЕНКО кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, Мукачівський державний університет, Україна https://orcid.org/0000-0003-4595-1662
  • Олена БОБИРЄВА аспірант спеціальності 015 «Професійна освіта» (за спеціалізаціями), Мукачівський державний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-1757-0494

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.111-115

Ключові слова:

вихователі закладів дошкільної освіти, компетентність, професійна підготовка, професійна діяльність, фахова компетентність

Анотація

Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню змісту та особливостей фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти. На основі аналізу наукових джерел та характеристики дефініції «компетентність» фахову компетентність вихователів визначаємо як здатність успішно здійснювати професійну діяльність, виходячи з наявних теоретичних знань і практичного досвіду, використовуючи інноваційні знання та вміння у вирішенні завдань навчання, виховання і розвитку дітей дошкільного віку. Зазначено, що зміст фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освіти зумовлений особливостями їхньої діяльності і характеризується визначеними показниками; фахова компетентність вихователя закладу дошкільної освіти як системне явище передбачає сукупність компетентностей, які розкриті авторами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-02

Номер

Розділ

Наукові статті