ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.61-65Ключові слова:
електронний підручник, електронний засіб навчального призначення, електронний ресурс, електронне видання, засіб навчання, здобувач освітиАнотація
У статті розкрито можливості використання е-підручника як сучасного засобу навчання здобувачів освіти в умовах закладів загальної середньої освіти. Здійснено аналіз і систематизовано різні підходи до трактування поняття електронний підручник. Узагальнено вимоги до сучасного е-підручника та подано особливості його впровадження в освітній процес початкової школи. Наголошено, що використання електронних засобів навчального призначення набуло реалізації й утілення у зв’язку з реформою Нової української школи. Проаналізовано електронні підручники для початкової школи, які беруть участь у Всеукраїнському експерименті «Електронний підручник для загальної середньої освіти».
##submission.downloads##
Опубліковано
2020-03-30
Номер
Розділ
Наукові статті