ВИКОРИСТАННЯ МАТЕРІАЛІВ НА ЗАНЯТТЯХ ЕSР: АВТЕНТИЧНІ ЗАВДАННЯ ЧИ ТРАДИЦІЙНІ ПІДРУЧНИКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.48.1.12-16Ключові слова:
автентичні матеріали, англійська мова професійного спрямування, підручник, викладання, вивчення, внутрішні джерела, зовнішні джерелаАнотація
Стаття має на меті проаналізувати та порівняти використання автентичних матеріалів і традиційних підручників на заняттях ESP. Автори порівнюють переваги і можливі недоліки обох типів матеріалів. У статті також йдеться про ставлення і преференції викладачів ESP щодо доцільності вибору того чи іншого матеріалу. З цією метою авторами було проведено соціологічне дослідження із залученням викладачів ESP кафедри української та іноземних мов Тернопільського національного університету імені І. У статті робиться спроба розробити деякі рекомендації стосовно вибору навчального матеріалу для занять ESP.
##submission.downloads##
Опубліковано
2019-03-30
Номер
Розділ
Наукові статті