МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ключові слова:
професійна компетентність, компетентнісний, діяльнісний, функціональний, інтегративний, інноваційний, креативний, наукові підходиАнотація
Здійснено аналіз вітчизняних та зарубіжних підходів до професійно-педагогічної компетенції майбутніх викладачів. Отримано цілісну картину їх реалізації під час практичної діяльності викладача у ЗВО. Узагальнено різні підходи до формування педагогічної майстерності майбутніх викладачів, більшість науковців переважно сходяться на тому, що шляхом до підготовки цих фахівців є розвиток у них професійно-педагогічної компетентності.
Результати аналізу сучасних методологічних підходів свідчать про їх значні наукові можливості щодо вивчення та вдосконалення професійної підготовки майбутнього викладача. Всі вони відображають багатоплановість, складність процесу формування професійно-педагогічної компетентності викладача ЗВО.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-11-30
Номер
Розділ
Наукові статті