СУТНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
Ключові слова:
фахівець соціальної роботи, мовна освіта, мовна компетенція, мовленнєва компетентність, формування професійної мовленнєвої компетентностіАнотація
У статті досліджено сутність професійної мовленнєвої компетентності бакалаврів соціальної роботи закладів вищої освіти. Визначено, що професійна мовленнєва компетентність фахівця із соціальної роботи – це його здатність якісно та ефективно використовувати мовні норми для досягнення визначених, відповідно до конкретних професійно-мовленнєвих ситуацій цілей та завдань.
Доведено необхідність проведення нових наукових досліджень та пошуку відповідних дидактичних і практичних рішень у питаннях організації та здійснення професійної мовленнєвої підготовки майбутніх фахівців із соціальної роботи, створенні у закладах вищої освіти відповідного освітнього мовного середовища.
##submission.downloads##
Опубліковано
2018-11-22
Номер
Розділ
Наукові статті