НАВЧАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОГРЕС У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ НУШ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.93-96Ключові слова:
освітні інновації, підготовка учителів, англійська мова, учні початкової школи, НУШАнотація
У статті висвітлюється актуальність питання використання навчальних інновацій під час підготовки майбутнього учителя англійської мови для роботи у Новій Українській Школі. Авторка рукопису акцентує на потребі використання різноманітних інноваційних методик та передових Європейських практик у навчальному процесі зі студентами Педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти; наголошує на численних можливостях і нових механізмах професійного зростання вчителів, перепідготовки та перекваліфікації педагогічних працівників, які передбачають сертифікацію та механізм «гроші за вчителем». Дослідниця стверджує, що діджиталізація всіх сфер суспільства та популярність інформаційних технологій у світі зайняли чільне місце в освітньому секторі нашої країни, зокрема вони є невід’ємною частиною вивчення англійської на різних рівнях. Авторка аналізує , які саме інновації у навчанні англійської мови допомагають педагогам сформувати більше незалежних і самостійних учнів, які є вмотивованими опановувати новий контент та отримувати хороші навчальні результати. У статті частково описано досвід використання інновацій на прикладі студентів Педагогічного факультету ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника».