МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРАВОЗНАВСТВА

Автор(и)

  • Мирослав Криштанович доктор наук з державного управління, доцент, професор кафедри педагогіки і соціального управління Інституту права та психології Національного університету "Львівська політехніка"

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.22-24

Ключові слова:

ІКТ, Інтернет, правознавство, ЗЗСО, учень, учитель, навчальний процес

Анотація

Розвиток і поступове впровадження в існуючу систему навчання нових інформаційно-комунікаційних технологій зумовили перегляд багатьох сталих класичних, методичних, дидактичних, педагогічних і методологічних уявлень про систему вивчення правознавства в загальноосвітній школі. Ефективність їх застосування в навчанні багато в чому залежить від того, наскільки методично грамотно і педагогічно виправдане було включення ІКТ в структуру навчального процесу загальноосвітнього навчального закладу при вивчення правознавства у позаурочній роботі з можливостями використання Інтернет-технології. Зокрема, це стосувалось можливостей застосування інформаційно-комунікаційних технологій у позаурочній роботі при вивченні правознавства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Номер

Розділ

Наукові статті