ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВА ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.110-113Ключові слова:
професійний розвиток вчителя, освітній процес, змішане навчання, творча індивідуальністьАнотація
У статті йдеться про професійний розвиток педагога в умовах такого типу навчання, як змішане навчання, наголошується на тому, що сучасні умови ставлять нові вимоги до їхнього фахового зросту. Розкрити питання професійного розвитку педагога в ракурсі складової частини його творчої індивідуальності. Наголошується, що сам характер педагогічної діяльності вимагає постійного розвитку відповідно до соціальних запитів і спрямовується на реалізацію себе як особистості.
Автором виділені чинники, які відіграють важливу роль у фаховому зростанні вчителя, а саме: використання передового педагогічного досвіду, заняття дослідницькою роботою; систематичне вивчення нормативно-правової бази; участь у методичних об’єднаннях, семінарах, конференціях; медіаграмотність і медіаосвіта.
Окреслено, що змішаний тип навчання має переваги порівняно з іншими моделями освітнього процесу. Автор підкреслює необхідність підвищення вимог до діяльності вчителя, котрий повинен використовувати методичні прийоми, технологічні рішення, що залежить від його потенційних можливостей.