ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ВЧИТЕЛЯ ЯК СКЛАДОВА ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • АЛЛА СЕМБРАТ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.110-113

Ключові слова:

професійний розвиток вчителя, освітній процес, змішане навчання, творча індивідуальність

Анотація

У статті йдеться про професійний розвиток педагога в умовах такого типу навчання, як змішане навчання, наголошується на тому, що сучасні умови ставлять нові вимоги до їхнього фахового зросту. Розкрити питання професійного розвитку педагога в ракурсі складової частини його творчої індивідуальності. Наголошується, що сам характер педагогічної діяльності вимагає постійного розвитку відповідно до соціальних запитів і спрямовується на реалізацію себе як особистості.

Автором виділені чинники, які відіграють важливу роль у фаховому зростанні вчителя, а саме: використання передового педагогічного досвіду, заняття дослідницькою роботою; систематичне вивчення нормативно-правової бази; участь у методичних об’єднаннях, семінарах, конференціях; медіаграмотність і медіаосвіта.

Окреслено, що змішаний тип навчання має переваги порівняно з іншими моделями освітнього процесу. Автор підкреслює необхідність підвищення вимог до діяльності вчителя, котрий повинен використовувати методичні прийоми, технологічні рішення, що залежить від його потенційних можливостей.

Біографія автора

АЛЛА СЕМБРАТ

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри загальної педагогіки і педагогіки вищої школи, Університет Григорія Сковороди в Переяславі

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті