СВІТОВИЙ НАУКОВИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДСЬКИЙ ФОКУС ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ФЕНОМЕНУ Й МІЖНАУКОВОГО ПОНЯТТЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.62-66Ключові слова:
: дефініція та екстенсіонал; колективізм та індивідуалізм, ентропія значень, здоровий спосіб життя, аспекти вдосконалення, індивідуальні модуси, робоче визначенняАнотація
У статті вперше на широкому теоретичному та соціологічному матеріалі обговорюється проблема дефініції «фізичного самовдосконалення студентської молоді» на тлі того, що в освітньо-соціальних парадигмах існують невідповідності, застарілі підходи та семантична невизначеність (ентропія).
Заявлена мета статті – на основі постнеколоніальних (західних) публікацій провести дефінітивний та сигніфікативний аналіз розумінь, значень, категорій та інтерпретацій фізичного самовдосконалення студентської молоді із застосуванням також порівняльно-типологічного аналізу, критичної дискусії наявних дефініцій з висоти 2020-х років як періоду синергії та ревізії в гуманітарній науці.
Основний висновок статті – це залежність ключових дефініцій соціального, персональнго та освітнього феномену фізичного самовдосконалення студентської молоді від історичного та постісторичного контексту та освітніх традицій.