ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ СЛУХОМОВНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ КОХЛЕАРНИМ ІМПЛАНТОМ

Автор(и)

  • ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО
  • МИХАЙЛО ЛЯННОЙ
  • НАДІЯ КРАВЕЦЬ
  • TІНА ВАСЬКІВ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.55-58

Ключові слова:

дитина з глухотою, кохлеарна імплантація, розвиток мовлення, слух, слухомовленнєва реабілітація

Анотація

Стаття присвячена визначенню ефективних шляхів реалізації  завдань слухомовної реабілітації дітей із кохлеарним імплантом. Обгрунтовується  значення кохлеарної імплантації в мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку.  Акцентується, що в розробці програми слухомовної реабілітації дитини з кохлеарним імплантом  враховується: характер порушення слуху, мовні та  психофізичні можливості дитини; час  втрати слуху і час  протезування; специфіка реакції дитини на зміни звичної форми  пізнавальної діяльності. Слухомовна реабілітація дитини з кохлеарним імплантом здійснюється шляхом використання  методик, які практикуються для розвитку слуху і мовлення у дітей  зі слуховими апаратами із врахуванням індивідуальних особливостей.

Біографії авторів

ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри українознавства і філософії, Івано-Франківський національний медичний університет

МИХАЙЛО ЛЯННОЙ

кандидат педагогічних наук, професор директор навчально-наукового інституту фізичної культури, професор кафедри теорії та методики фізичної культури, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

НАДІЯ КРАВЕЦЬ

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри Теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

   

 

 

TІНА ВАСЬКІВ

асистент кафедри оториноларингології з курсом хірургії голови та шиї, Івано-Франківський національний медичний університет

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті