ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • ТЕТЯНА БЛИЗНЮК
  • ТЕТЯНА КАЧАК
  • ОЛЕКСАНДР БЛИЗНЮК

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.44-48

Ключові слова:

проєктне навчання, студенти, майбутні учителі початкової школи, учні початкової школи, залучення (пізнавальна активність), цифрова грамотність

Анотація

Реальність і обставини, за яких сьогодні відбувається освітній процес, спонукають науковців і вчителів практиків до пошуку нових ефективних шляхів розвитку пізнавальної діяльності сучасного здобувача освіти, залучення новітніх підходів, методів, технологій та інструментів. Інноваційні технології відіграють вирішальну роль у формуванні сучасного світу, сприяючи прогресу в освітньому секторі шляхом підвищення залученості (активності) студентів на заняттях у ЗВО. Дослідники проливають світло на важливість використання популярних інноваційних технологій, а саме проєктного навчання. Інновації часто призводять до створення абсолютно нових можливостей для навчання та підготовки до надання високоякісних освітніх послуг для учнів початкової школи. У статті розкрито перспективи підготовки майбутніх учителів початкової школи до виконання професійних обов’язків із застосуванням проєктного навчання засобами цифрових інструментів. З цією метою автори аналізують поняття, актуальні для вирішення цієї проблеми, її висвітлення у психолого-педагогічній літературі, суть самого проєктного навчання,  та його впливу на підвищення активності студентів на заняттях. Визначено, що на заняттях учителі активно використовуються різні види проєктів: дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні, практико-орієнтовані. Визначено переваги використання проектного навчання для вчителя та учнів та зроблено відповідні висновки.

Біографії авторів

ТЕТЯНА БЛИЗНЮК

БЛИЗНЮК кандидат педагогічних наук, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ТЕТЯНА КАЧАК

доктор філологічних наук, професор, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ОЛЕКСАНДР БЛИЗНЮК

здобувач Доктора філософії, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті