ТЕОРІЯ ПРОФЕСОРА МИКОЛИ КОРПАНЮКА ЯК ОСНОВА МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ МІЛІТАРНИХ МОТИВІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.29-32Ключові слова:
слова: основи методики, мілітарні мотиви, збройна боротьба, інтеграція, історія, персоналізація, критичне мислення, екзистенційний розвитокАнотація
Стаття присвячена методиці вивчення мілітарних мотивів на уроках української літератури в середній школі. Авторка визначає теоретичні засади тлумачення картин збройної боротьби в художньому тексті. Джерелом дослідження є монографія професора-медієвіста Миколи Корпанюка «Перунова звитяга нації» (2012). Ця праця містить науковий аналіз фольклорних і писемних творів із зображенням збройної боротьби українського народу від ІХ до кінця ХVІІІ століть. Дослідник визначив принципи викладання, пов’язані з інтеграцією, контекстуальністю, розвитком критичного мислення та екзистенційним розвитком особистості.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті