КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ
Анотація
У статті обґрунтуванні концепції формування професіно-педагоічної мобільності майбутнього викладача в умовах магістратури. На основі визначених наукових підходів та організаційно-педагогічних умов запропоновано такі концептуальні положення: провідним напрямом системи освіти має стати підготовка професійно-мобільного викладача здатного швидко включатися у освітню діяльність, якісно проводити навчальні заняття, відповідати вимогам сучасного законодавства та нормативних актів до педагогічного працівника; успішність адаптації майбутнього викладача до освітнього процесу визначається рівнем професійно-педагогічної мобільності через сформованість відповідних компетентностей; формування професійно-педагогічної мобільності майбутніх викладачів передбачає розробку відповідної системи роботи закладу вищої освіти, що враховує необхідність мотивування їх до роботи над собою.