ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Лариса Наконечна кандидат філологічних наук, доцент, доцент кафедри початкової освіти та освітніх інновацій, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Тетяна Тріфоненко здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 013 «Початкова освіта», Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2024.30.97-100

Ключові слова:

лінгвістична гра, дидактична гра, початкова школа, англійська мова

Анотація

Серед багатьох актуальних проблем сучасної початкової школи однією із найбільш важливих є проблема формування й удосконалення комунікативних навичок здобувачів освіти, а також підтримування інтересу школярів до навчання, і до вивчення іноземної мови зокрема. Ця стаття присвячена одному із аспектів методики навчання іноземній мові в початковій школі використанню лінгвістичних ігор як ефективного засобу підвищення комунікативної компетенції учнів. Мета статті розглянути можливості використання ігрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі. Актуальність теми статті зумовлена потребою у пошуках таких методів і прийомів в організації уроків англійської мови, які б якнайкраще сприяли засвоєнню молодшими школярами навчального матеріалу, розвивали мовленнєві вміння і навички, формували творчу комунікабельну особистість. Аналізуючи методики навчання іноземним мовам у початковій школі і виходячи з досвіду викладання англійської мови молодшим школярам, з’ясували, що чи не найкращими для сприйняття учнями є саме ігрові технології навчання. Через ігри діти самовиражаються, пізнають світ, вибудовують моделі міжособистісних стосунків та контактів з навколишнім світом. Ігри у легкій, невимушеній формі допомагають учням подолати труднощі, з якими вони стикаються, вивчаючи іноземну мову. У статті проаналізовано і узагальнено поняття «лінгвістична гра» як різновид дидактичної гри, розглянуто класифікацію цього методу навчання, обґрунтовано необхідність застосування мовних ігор у навчальному процесі, описано функції і форми лінгвістичних навчальних ігор. Подано також огляд деяких лінгвістичних ігор, які ми успішно використовували у процесі навчання англійській мові й переконалися у їх ефективності як для удосконалення мовлення школярів, так і для створення сприятливої дружньої атмосфери в учнівському колективі

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-20

Як цитувати

Наконечна, Л., & Тріфоненко, Т. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ЛІНГВІСТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Гірська школа Українських Карпат, (30), 97–100. https://doi.org/10.15330/msuc.2024.30.97-100

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ