ЛІТЕРАТУРНИЙ КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Наталія Благун доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Світлана Довбенко кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Надія П’ятка студентка, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.137-141

Ключові слова:

квест, комунікація, організація навчального процесу, початкова школа, читацькі інтереси.

Анотація

Використання інноваційних форм на уроках української мови та літератури збільшує інтерес учнів до предмета, а також сприяє підвищенню якості навчання. Сучасний учитель повинен організовувати урок у такий спосіб, щоб у дітей завжди виникало бажання пізнавати все нове. У розв’язанні цих завдань значне місце посідають ігрові навчальні технології, зокрема квест. Метою дослідження є аналіз та виокремлення особливостей використання літературного квесту як засобу формування читацьких інтересів у молодших школярів. Квест є інтерактивною ігровою технологією, яка містить сюжетний, пригодницький, цілеспрямований та командний характер, що уможливлює учням краще засвоїти навчальний матеріал, учитися під час виконання певних завдань, виявляти певні якості (лідерство, інтелектуальність, доброчинність) та викликає у них безліч позитивних емоцій і спогадів. Саме на уроках літератури вчителі можуть активно використовувати цю інноваційну технологію, під час якої формується та розвивається читацька компетентність, відбувається мовленнєвий, літературний та інтелектуальний розвиток. Це відкриє можливості школярам до самостійної творчої діяльності, навчає сприймати, аналізувати та розуміти прочитане. Літературні квести – це персоналізовані уроки вивчення літератури, які навчають самостійності, творчості та, найголовніше, формують читацькі інтереси в здобувачів освіти. Застосування квест-технологій позитивного впливає на навички інтерпретації художніх творів: в учнів формуються навички соціальної поведінки, колективної роботи в командах, а залучення до реальної практичної діяльності розширює творче середовище для пізнавальної активності. Запропонований нами квест в ігровій формі дає змогу учням розвинути свої комунікативні навички, працювати в команді, поглибити знання в процесі опанування навчального матеріалу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-26

Як цитувати

Благун, Н., Довбенко, С., & П’ятка, Н. (2022). ЛІТЕРАТУРНИЙ КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Гірська школа Українських Карпат, (27), 137–141. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.137-141

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають