ДУХОВНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ У ВОЄННИЙ ЧАС
DOI:
https://doi.org/10.15330/msuc.2023.28.109-112Ключові слова:
духовність, духовні цінності, виховання, учні, нова українська школаАнотація
аналізу особливостей духовного виховання учнів за умов війни в контексті розвитку Нової української школи. Оскільки Україна долає виклики воєнного конфлікту та нестабільності, неможливо переоцінити важливість духовного та морального виховання дітей та юнацтва. З урахуванням непередбачуваних викликів та стресових ситуацій, які виявляються у воєнний час, досліджуються методи та підходи, спрямовані на формування духовної стійкості, патріотизму та гуманістичних цінностей з-поміж учнів. Автори акцентують на важливості співпраці педагогів, батьків та громадськості у формуванні духовних цінностей учнів під час війни, що має велике значення для майбутньої України. Розглядається вплив військового конфлікту на психологічний стан учнів та їхній загальний добробут. Наголошується на важливості формування морального, фізичного, духовного, психічного здоров’я дітей та юнацтва, створення позитивного мікроклімату в закладі освіти. Висвітлюються питання щодо включення сучасних технологій та інтерактивних методів у навчальний процес, що покращує якість освіти за умов військового конфлікту. Зроблено висновки, що духовне виховання учнів за умов воєнного часу є актуальним завданням, яке вимагає уваги освітян, науковців та осмисленого підходу. Продуктивна співпраця між учителями, батьками та громадськістю є ключовим чинником у формуванні духовних цінностей у юного покоління українців. Автори пропонують комплексний підхід до духовного виховання учнів Нової української школи у воєнний період, ураховуючи потреби та особливості сучасного шкільного середовища. Результати дослідження можуть бути корисними для педагогів, адміністрації навчальних закладів та всіх, хто цікавиться питаннями духовної освіти та виховання дітей та юнацтва за умов сучасних викликів, перед якими постала українська освіта, та умов воєнного часу.