ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ за УМОВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми професійної підготовки майбутніх педагогів в умовах дистанційного навчання, а також необхідність цифрової трансформації освіти, організації освітнього процесу з упровадженням інноваційних та цифрових технологій. З’ясовано, що інформатизація сучасного суспільства сприяє популяризації інтернет-ресурсів, які використовують у освітньому процесі закладів вищої освіти. Обґрунтовано, що сучасний педагог повинен орієнтуватися в інформаційному просторі, одержувати інформацію, яка є основним ресурсом цифрової освіти, та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог професійної діяльності; використовувати Інтернет-технології, локальні мережі; розробляти власні електронні продукти; має оволодіти новими знаннями і вміннями, що допоможуть комфортно працювати та бути конкурентоспроможним в освітньому просторі інформаційного суспільства. Варто зазначити, що використовуючи персональні освітні веб-ресурси можна суттєво підвищити ефективність освітнього процесу, активізувати навчально- пізнавальну та самостійну діяльність здобувачів вищої освіти, організувати якісну професійну підготовку в умовах дистанційного навчання. Зроблено висновки, що використання інтернет-ресурсів сприяє гнучкості освітнього процесу у закладах вищої освіти, відображає сучасну парадигму розвитку суспільства, посилює мотивацію у майбутніх педагогів до самоосвіти і саморозвитку, сприяє досягненню нових освітніх результатів, адекватних вимогам цифрового суспільства.