ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАДИДАКТИКИ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті розкриваються найбільш ефективні шляхи інтеграції медіадидактики в освітній простір Нової української школи шляхом застосування інноваційних медіатехнологій та медіаресурсів. Автори наголошують, що у сучасних реаліях ключову роль набувають уміння працювати з різними видами медіатекстів, оцінювати якість та достовірність одержуваної інформації, протистояти маніпулятивному впливу, формувати конструктивну медіаповедінку. Дослідниками увиразнюється думка про те, що медіадидактика досліджує функціонування засобів масової інформації у процесі навчання, а мета медійного виховання полягає у підготовці молоді до критичного сприймання медіаресурсів. Вказується, що сучасна педагогіка розглядає технології медіаосвіти як один із ефективних засобів підвищення якості навчання, оскільки медіаосвітні технології втілюють принципи гуманізації освіти, сприяють підвищенню інтелектуального, культурного, духовного, морального рівня майбутнього громадянина. Наголошується, що ідея інтегративної освіти відображає одну з основних концепцій розвитку Нової української школи – ідею формування компетентної особистості та розвитку в здобувачів освіти цілісного бачення світу. Дослідники вказують на значимість інтегративності у сучасній освіті, яка спрямована на реалізацію цілісності освітнього процесу як важливого засобу соціалізації зростаючої особистості. Окреслено перспективи інтеграції педагогічного потенціалу медіаресурсів і медіатехнологій медіадидактики в освітньому процесі Нової української школи. Оскільки медіадидактика відіграє важливу роль у модернізації змісту освіти і надає йому інноваційного характеру.