ОГЛЯД МЕТОДИК СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

  • Ірина Щербак кандидат педагогічних наук, викладач кафедри інформатики Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, (м. Харків, Україна)

Ключові слова:

стратегія, стратегія позиціонування, методика розробки стратегій, заклад вищої освіти

Анотація

У статті дано визначення поняття «стратегії позиціонування» та розглянуто конкретні розробки методик стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі науковцями.
У науковому дослідженні автор розглянула розробки методик стратегій позиціонування підприємств з точки зору різних науковців. Ці розробки доцільно застосовувати для розробок стратегій позиціонування провідних університетів у міжнародному інформаційному просторі. Важливими методологічними аспектами є аналіз системи позиціонування ЗВО як інструмента впливу на різні сфери суспільства (політичну, економічну, соціальну та культурну сфери життєдіяльності тощо).
На сучасному етапі розвитку країн є безліч методик підвищення конкурентоспроможності, а саме: модель Бостонської консультативної групи; модель М. Портера; метод «Мак-Кінзі»; модель Shell/DPM; метод LOTS; метод PIMS; ситуаційний аналіз (SWOT-аналіз); метод експертного оцінювання; модель Хофера/Шенделя; фінансово-економічний метод; метод картування стратегічних груп та інші.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-26

Як цитувати

Щербак, І. . (2020). ОГЛЯД МЕТОДИК СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ У МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ. Гірська школа Українських Карпат, (22), 46–49. вилучено із https://ktipe.pnu.edu.ua/index.php/msuc/article/view/4354

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ