PECULIARITIES OF THE MANIFESTATION OF STUDENTS’ FINE MOTOR COORDINATION IN THE PROFESSIONAL AND APPLIED PHYSICAL PREPARATION PROCESS
Keywords:
professional activity, correction technology, physical education, studentsAbstract
Student’s educational and further activity of the specialty “Musical art” provides an unpleasant work
pose and peculiarities of the manifestation of physical qualities, which level of development depends on the effectiveness of professional activity. The level of physical qualities of 15–16-year-old students of different specializations of the specialty “Musical art” was revealed and a comparative analysis of the obtained indicators within the limits of the chosen specializations for comparison was conducted. The definition of students’ fine motor coordination of specializations “piano, orchestral string instruments”, “Orchestral wind and percussion instruments, folk instruments”, “Vocal, choral conducting” was conducted. The study of the structure and content of the performance and complex mechanisms of the working movements of musicians is relevant in the aspect of the need to enhance the professional orientation of students’ physical education. The obtained results were the basis for the development of correctional technology using modern physical an recreational technologies and taking into account the manifestation of fine motor coordination among students of educational institutions of culture and arts.
Keywords: professional activity, correction technology, physical education, students.
References
2. Бондар Т. К. Складнокоординаційна структура професійних рухів музикантів та можливості їх удосконалення засобами аквафітнесу. Гірська школа Українських Карпат. Івано-Франківськ, 2016; 15: 70–76.
3. Дьоміна Ж. Г., Тимошенко О. В. Розуміння фізіологічних механізмів управління рухами як фактор
удосконалення навчального процесу музикантів. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова.
К., 2010; 6: 106–110.
4. Дьяченко А. А., Асаулюк И. О., Маринчук П. И. Профессионально-прикладная физическая одготовка
студентов учебных заведений. Актуальные научные исследования в современном мире. Переяслав-Хмельницкий, 2017; 11–3 (31): 90–92.
5. Кашуба В. А., Насраллах Зияд Хамиди Ахмад, Денисова Л. Сучасні інформаційні технології в системі
підготовки фахівців із фізичного виховання і спорту. Теорія і методика фізичного виховання і спорту
К., 2011; № 4: 96–101.
6. Кашуба В., Рудницкий А., Воронина А. Современные технологии коррекции телосложения занимающихся средствами оздоровительного фитнеса. Revistă teoretico-tiinţifică “Stiinţa culturii fizice”. 2016; № 25/1: 96–102.
7. Кашуба В. А., Футорний С. М. Использование информационных технологий в процессе физического
воспитания студенческой молодежи / В. А. Кашуба, // Revistă teoretico-tiinţifică “Stiinţa culturii fizice”.
2016; № 26/2: С.5–12.
8. Кашуба В., Футорний С. Із досвіду використання інформаційних технологій у процесі занять
фізичним вихованням різних груп населення. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського
національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад.
А. В. Цьось, А. І. Альошина. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016; 21: 81–90.
9. Кашуба В., Андрєєва О., Сергієнко К., Гончарова Н. Проектування системи моніторингу фізичного
стану школярів на основі використання інформаційних технологій. Теорія і методика фізичного
виховання і спорту. К.: 2006; 3: 61–66.
10. Кашуба В. А., Маслова Е.В., Рычок Т.Н., Лопацкий С.В. Использование мультимедийных технологий в
процессе физического воспитания различных групп населения. Науковий часопис НПУ імені М.П. Дргоманова. Серія № 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури. Фізична культура і спорт”. К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2017; (88)17: 37–41.
11.Кашуба В., Лопацький С., Хабінець Т. Просторова організація тіла людини в процесі моніторингових
досліджень. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі
Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2017; 25: 9–15.
12.Коновалов И. Е. Программа формирования профессионально-прикладной физической культуры музыкантов-инструменталистов ССУЗ : учебно-методическая разработка. Набережные Челны:
КамГИФК, 2007: 56 с.
13. Маринчук П. І. Корекція фізичного стану студентів спеціальності “Музичне мистецтво” в процесі
професійно-прикладної фізичної підготовки : дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02,
ВДПУ. НФВСУ. Вінниця, 2018: 290 с.
14. Рязанцев А. А. Профессионально-прикладная физическая подготовка студентов музыкальных вузов,
исполнителей на духовых инструментах:дисерт канд. пед. наук 13.00.04 – Теория и методика физического воспитания, спортивной тренировки, оздоровительной и адаптивной физической культуры. М., 2009: 140 с.
15.Сергієнко В. М. Контроль та оцінка рухових здібностей студентів у процесі фізичного виховання:
[монографія]. Суми: Сумський державний університет, 2015: 394 с.
16. Хмельницька І. В. Комп’ютерні системи контролю моторики школярів 7–10 років з вадами слуху в
програмуванні фізкультурних занять : дис... канд. наук з фіз. виховання та спорту: 24.00.02 / Національний ун-т фізичного виховання і спорту України. К., 2006: 216 с.
17.Юмашева Л. І. Корекція порушень постави студентів музичного вищого навчального закладу у процесі фізичного виховання : автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Нац. ун-т
фіз. виховання і спорту України. К., 2007: 20 с.
18. Kashuba V.O., Golovanova N.L. Increase in efficiency of professionally applied physical training of pupils
of 16–17 years old based on application of informational and methodical systems. Physical education of
students, 2018, 22(2): 57–62.
19. Kashuba Vitaliy, Asaulyuk Inna, Diachenko Anna. A modern view on the use of information technologies in
the process of physical education of student youth. Journal of Education, Health and Sport. 2017; 7(2): 765–775.