КОРЕКЦІЯ ФІЗИЧНОГО СТАНУ ДІТЕЙ 5-6 РОКІВ ЯКІ ЗАЙМАЮТЬСЯ ГІМНАСТИКОЮ В СПОРТИВНИХ ШКОЛАХ
DOI:
https://doi.org/10.15330/fcult.38.98-105Ключові слова:
оздоровча гімнастика, здоров’я, оздоровче тренуванняАнотація
Мета. Здійснити теоретичний аналіз та узагальнення соціально-педагогічного спрямування оздоровчої гімнастики для дітей 5-6 років. Методи. Під час дослідження використано теоретичний аналіз, систематизація, порівняння різних поглядів на досліджувану проблему, методи математичної статистики та обробки даних. Результати. Оздоровча гімнастика для дітей — найкорисніший метод фізичного розвитку, що сприяє зміцненню дитячого організму, що запобігає появі серйозних проблем зі здоров’ям. Фахівці з оздоровчої гімнастики, в першу чергу, роблять упор на фізичний розвиток дитини. Висновок. Основна умова дитячої оздоровчої гімнастики — отримання задоволення, бажання дитини продовжувати тренувальні заняття.
Посилання
1. Андрєєва ОВ. Теоретико-методологічні засади рекреаційної діяльності різних груп населення: дис.. канд. пед. наук / Київ: НУФВСУ; 2014. 400 с.
2. Арефьєв ВГ. Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи, Київ, 2015. 124с.
3. Вовченко ІІ. Визначення рівня здоров’я за показниками ЧСС у дітей молодшого шкільного віку. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: зб. наук. пр. Харків: ХХПІ, 2005. №24. С.37-39.
4. Вовченко І. Оцінка рівня фізичного здоров’я молодших школярів. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції “Оптимізація процесу фізичного виховання в системі освіти”. Тернопіль, 2003. С. 135-137.
5. Дєдов О. Експрес-діагностика в ДНЗ. Комплект матеріалів для практичних психологів. Хотин, 2014. 41 с.
6. Земська НО., Рихлюк СП. Теорія і методика викладання гімнастики: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: ВПТ «Вік», 2020.123 с.
7. Круцевич ТЮ. Теорія і методика фізичного виховання. Київ : Олімпійська література, 2017. Т.2. 368 с.
8. Куп’янський інклюзивно-ресурсний центр Куп’янської міської ради Харківської області. Доступно на: http://kirc.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/17756
9. Лебідь МР, Андрощук ММ, Павленко ЯБ. Методика використання фізичної культури з метою оздоровлення та активного відпочинку. Тернопіль : ТНЕУ «Економічна думка», 2009. 25с.
10. Масляк ІП, Кулик НА. Парціальна програма з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку «Юний Легкоатлет». Суми : ВВП «Мрія», 2016. 216 с.
11. Сорнович І, Хом’яченко Л, Веселкина С. Підвищення ефективності фізичної підготовки кваліфікованих спортсменів у спортивних танцях шляхом поєднання класичних підходів та інноваційних тенденцій тренування. Теорія і методика фізичного виховання. 2019;2. С.143-149.
12. Черняков ВВ, Желізний ММ. Гімнастика та методика її викладання. (курс лекцій з навчальної дисципліни): навчальний посібник для студентів факультетів фізичного виховання. Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2017. 264 с.
References
1. Andreeva OV. Theoretical and methodological principles of recreational activities of different population groups: thesis. ped. Sciences / Kyiv: NUFVSU; 2014. 400 p.
2. Arefiev VG. Theoretical and methodological principles of differentiation of developmental and recreational classes in physical culture of primary school students, Kyiv, 2015. 124p.
3. Vovchenko II. Determining the level of health by heart rate indicators in children of primary school age. Pedagogy, psychology and medico-biological problems of physical education and sports: coll. of science pr. Kharkiv: KhHPI, 2005. No. 24. P.37-39.
4. Vovchenko I. Assessment of the level of physical health of younger schoolchildren. Materials of the All-Ukrainian scientific conference "Optimization of the process of physical education in the education system". Ternopil, 2003. P. 135-137.
5. Dedov O. Express diagnostics in the hospital. A set of materials for practical psychologists. Khotyn, 2014. 41 p.
6. Zemska NO., Rykhlyuk SP. Theory and methods of teaching gymnastics: educational and methodological manual. Ivano-Frankivsk: VPT "Vik", 2020.123 p.
7. Krutsevich TU. Theory and methodology of physical education. Kyiv: Olympic Literature, 2017. T.2. 368 p.
8. Kupyan inclusive resource center of Kupyan city council of Kharkiv region. URL: http://kirc.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/17756
9. Lebid MR, Androschuk MM, Pavlenko YB. The method of using physical culture for the purpose of improving health and active recreation. Ternopil: TNEU "Economic Thought", 2009. 25p.
10. Maslyak IP, Kulyk NA. Partial program for physical education of children of older preschool age "Young Track and Field Athlete". Sumy: VVP "Mriya", 2016. 216 p.
11. Sornovych I, Khomyachenko L, Veselkina S. Increasing the effectiveness of physical training of qualified athletes in sports dancing by combining classical approaches and innovative training trends. Theory and methodology of physical education. 2019; 2. P.143-149.
12. Chernyakov VV, Zheliznyi MM. Gymnastics and its teaching methods. (a course of lectures on the academic discipline): a study guide for students of the faculties of physical education. Chernihiv: ChNPU named after T.G. Shevchenko, 2017. 264 p.
2. Арефьєв ВГ. Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи, Київ, 2015. 124с.
3. Вовченко ІІ. Визначення рівня здоров’я за показниками ЧСС у дітей молодшого шкільного віку. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: зб. наук. пр. Харків: ХХПІ, 2005. №24. С.37-39.
4. Вовченко І. Оцінка рівня фізичного здоров’я молодших школярів. Матеріали Всеукраїнської наукової конференції “Оптимізація процесу фізичного виховання в системі освіти”. Тернопіль, 2003. С. 135-137.
5. Дєдов О. Експрес-діагностика в ДНЗ. Комплект матеріалів для практичних психологів. Хотин, 2014. 41 с.
6. Земська НО., Рихлюк СП. Теорія і методика викладання гімнастики: навчально-методичний посібник. Івано-Франківськ: ВПТ «Вік», 2020.123 с.
7. Круцевич ТЮ. Теорія і методика фізичного виховання. Київ : Олімпійська література, 2017. Т.2. 368 с.
8. Куп’янський інклюзивно-ресурсний центр Куп’янської міської ради Харківської області. Доступно на: http://kirc.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/17756
9. Лебідь МР, Андрощук ММ, Павленко ЯБ. Методика використання фізичної культури з метою оздоровлення та активного відпочинку. Тернопіль : ТНЕУ «Економічна думка», 2009. 25с.
10. Масляк ІП, Кулик НА. Парціальна програма з фізичного виховання дітей старшого дошкільного віку «Юний Легкоатлет». Суми : ВВП «Мрія», 2016. 216 с.
11. Сорнович І, Хом’яченко Л, Веселкина С. Підвищення ефективності фізичної підготовки кваліфікованих спортсменів у спортивних танцях шляхом поєднання класичних підходів та інноваційних тенденцій тренування. Теорія і методика фізичного виховання. 2019;2. С.143-149.
12. Черняков ВВ, Желізний ММ. Гімнастика та методика її викладання. (курс лекцій з навчальної дисципліни): навчальний посібник для студентів факультетів фізичного виховання. Чернігів: ЧНПУ імені Т.Г. Шевченка, 2017. 264 с.
References
1. Andreeva OV. Theoretical and methodological principles of recreational activities of different population groups: thesis. ped. Sciences / Kyiv: NUFVSU; 2014. 400 p.
2. Arefiev VG. Theoretical and methodological principles of differentiation of developmental and recreational classes in physical culture of primary school students, Kyiv, 2015. 124p.
3. Vovchenko II. Determining the level of health by heart rate indicators in children of primary school age. Pedagogy, psychology and medico-biological problems of physical education and sports: coll. of science pr. Kharkiv: KhHPI, 2005. No. 24. P.37-39.
4. Vovchenko I. Assessment of the level of physical health of younger schoolchildren. Materials of the All-Ukrainian scientific conference "Optimization of the process of physical education in the education system". Ternopil, 2003. P. 135-137.
5. Dedov O. Express diagnostics in the hospital. A set of materials for practical psychologists. Khotyn, 2014. 41 p.
6. Zemska NO., Rykhlyuk SP. Theory and methods of teaching gymnastics: educational and methodological manual. Ivano-Frankivsk: VPT "Vik", 2020.123 p.
7. Krutsevich TU. Theory and methodology of physical education. Kyiv: Olympic Literature, 2017. T.2. 368 p.
8. Kupyan inclusive resource center of Kupyan city council of Kharkiv region. URL: http://kirc.kupyansk-rada.gov.ua/info/page/17756
9. Lebid MR, Androschuk MM, Pavlenko YB. The method of using physical culture for the purpose of improving health and active recreation. Ternopil: TNEU "Economic Thought", 2009. 25p.
10. Maslyak IP, Kulyk NA. Partial program for physical education of children of older preschool age "Young Track and Field Athlete". Sumy: VVP "Mriya", 2016. 216 p.
11. Sornovych I, Khomyachenko L, Veselkina S. Increasing the effectiveness of physical training of qualified athletes in sports dancing by combining classical approaches and innovative training trends. Theory and methodology of physical education. 2019; 2. P.143-149.
12. Chernyakov VV, Zheliznyi MM. Gymnastics and its teaching methods. (a course of lectures on the academic discipline): a study guide for students of the faculties of physical education. Chernihiv: ChNPU named after T.G. Shevchenko, 2017. 264 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-04-27
Номер
Розділ
Articles