ФАХОВИЙ СУПРОВІД МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ
Ключові слова:
інтерес до наукової роботи, фаховий досвід, наукове становлення, пошук наукового напрямуАнотація
Мета статті полягає у визначенні організаційних складових психолого-педагогічного супроводу
формування фахових компетенцій магістрів сфери фізичного виховання і спорту. У процесі формування дослідницьких завдань, виникла необхідність у проведенні експериментального дослідження. Було обстежено 57 студентів магістрів НУФВСУ. В процесі дослідження (інтерв’ювання) були застосовані метод мозкової атаки та дискусії.
Cеред дискусійних питань, які потребують подальшої розробки – технологія реалізації тьюторського підходу підготовки магістрів, яка передбачає: реалізацію в процесі навчання комплексного
підходу до підготовки спеціаліста-консультанта, менеджера та фасилітатора, що виражається у
врегулюванні та узгодженні різноманітних навчальних та виховних проблем.
В центрі уваги дослідницької роботи – різноманітні психолого-педагогічні функції управління навчальним процесом (діагностична, мотиваційна, комунікативна, методична).
Ключові слова: інтерес до наукової роботи, фаховий досвід, наукове становлення, пошук
наукового напряму.
Посилання
культури та спорту щодо роботи з особами з інвалідністю.Фізичне виховання, спорт і культура
здоров’я у сучасному суспільстві. 2016; (3): 17-25.
2. Дутчак М, Баженков Є. Теоретичний аналіз дефініції “Оздоровчо-рекреаційна рухова активність” /
М. Дутчак. Спортивна наука України. 2015; № 5: 56-63.
3. Петровська ТВ. Формування педагогічної майстерності спортивного педагога на етапах професійного
становлення. Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі
Українки. Серія: Фізична культура і спорт. Випуск 21, Луцьк, Східноєвропейський національний
університет ім. Л. Українки. 2016: 25-30.
4. Актуальні проблеми фізичної культури, спорту, фізичної терапії та ерготерапії: біомеханічні,
психофізіологічні та метрологічні аспекти: Матеріали І Всеукраїнської електронної науковопрактичної конференції з міжнародною участю (Київ, 17 травня 2018 р.) / ред. Г.В. Коробейніков, В.О. Кашуба, В.В. Гамалій. К.: НУФВСУ; 2018: 253 с.
5. Нежкина ЛЮ, Молонов ГЦ, Лебединский ВЮ. Педагогическое сопровождение личности в спорте как
условие успешной адаптации и самореализации после завершения спортивной деятельности. Вестник
Бурятского государственного университета. Педагогика. Улан-Удэ.2011; (1): 104-11.
6. Петровська Т, Малиновський А. Соціально психологічні складові іміджу спортивного тренера як
суб’єкта спортивної діяльності. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені
М. П. Драгоманова : [зб. наук. праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). Київ:
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова. 2016; 4 (74): 74-7.