Формування комунікативної компетентності студентів-філологів
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.13.108-114Ключові слова:
комунікативна компетентність, компетентність, компетентність майбутнього вчителя російської мови, мовленнєва комунікаціяАнотація
У статті зосереджено увагу на важливості комунікативного аспекту на заняттях з фахової методики. На основі аналізу наукових джерел авторами розкрито суть понять “комунікативна компетентність”, “компетентність майбутнього вчителя російської мови” та підкреслено необхідність залучення всіх компонентів комунікації до активного володіння навчальним предметом. Зазначено, що в структурному плані комунікативна компетентність є комплексним явищем та охоплює ряд компонентів: розвиток зв’язного мовлення, володіння аудиторією, вміння висловлювати думку тощо. Стисло описано основні фактори вираження думки. Наголошується на доцільності комунікативного спрямування у вивченні російської мови. Подальший розгляд подібних питань стане у нагоді викладачам у пошуку ефективних методів навчання.