Концептуальні засади розвитку наукової діяльності педагогічного університету на сучасному етапі розвитку суспільства
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.9.74-80Ключові слова:
моніторинг наукової діяльності, наукова активність, наукова продуктивність, наукова співпраця, організація наукової діяльності, педагогічний університетАнотація
У статті визначено основні концептуальні засади організації наукової діяльності педагогічних університетів, проблеми і завдання, що стоять перед ними. З’ясовано, що невирішеними проблемами залишаються: імплементація найсучасніших наукових досягнень у зміст підготовки вчителів-предметників; популяризація і маркетинг науково-педагогічних здобутків; посилення наукових зв’язків з іноземними ВНЗ; розширення участі в міжнародних наукових проектах тощо.
Визначені основні принципи і пріоритетні напрями наукового забезпечення підготовки висококваліфікованих педагогічних і науково-педагогічних кадрів. Проаналізовані практичні результати організації наукової роботи в педагогічному університеті з урахуванням визначених концептуальних засад.