Модернізація освіти для осіб з особливостями психофізичного розвитку: основні підходи

Автор(и)

  • Надія Ашиток

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.203-207

Ключові слова:

інклюзія, інклюзивна освіта, діти з особливостями психофізичного розвитку, підходи до організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, проблеми інклюзивної освіти

Анотація

Модернізація суспільства створює передумови для пошуку нових підходів до організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, в тому числі з особливостями психофізичного розвитку. Такими підходами є інтегрований та інклюзивний. У статті розглянуто варіанти створення інклюзивного освітнього простору в Україні, що будуються на основі цих підходів. Обґрунтовані можливості та перспективи подальшого розвитку вітчизняної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ