Використання технології розвитку критичного мислення в підготовці майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дошкільників

Автор(и)

  • Лариса Присяжнюк

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.12.137-144

Ключові слова:

Соціальна компетентність дітей дошкільного віку, підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності дошкільників, система вищої педагогічної освіти, інноваційні освітні технології, технологія розвитку критичного мислення

Анотація

У статті актуалізується проблема підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до формування соціальної компетентності дітей. Дослідження презентує позицію автора щодо технологічного забезпечення процесу підготовки майбутніх вихователів до означеної діяльності в умовах оновлення змісту та підходів в системі вищої педагогічної освіти. Акцентовано увагу на необхідності впровадження інноваційних методів та технологій в освітній процес закладу вищої освіти, зокрема, технології розвитку критичного мислення, що сприяє усвідомленому засвоєнню студентами навчальної інформації, забезпечує розвиток їх педагогічного мислення, проектує професіоналізацію набутих знань і вмінь.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА