Позааудиторна навчальна діяльність як складова системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.12.124-130Ключові слова:
позааудиторна навчальна діяльність, соціально-правова компетентність, самостійна робота, науково-дослідна роботаАнотація
У статті проаналізовано форми і методи позааудиторної навчальної діяльності студентів-майбутніх соціальних працівників, що сприяють формуванню їх соціально-правової компетентності. Розглянуто самостійну роботу студентів, соціально-правовий зміст практик, специфіку науково-дослідницької діяльності студентів щодо вивчення соціально-правових проблем і явищ. Представлено досвід впровадження позааудиторних форм і методів роботи в межах реалізації моделі системи формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
ВИЩА ШКОЛА