Мотивація процесу формування інтересу молодших школярів до іншомовної комунікативної діяльності
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.11.174-179Ключові слова:
інтерес, мотив, мотивація, іноземна мова, початкова школа, іншомовна комунікативна діяльність, вчитель іноземної мови, молодші школяріАнотація
У статті обґрунтовано місце мотивації у формуванні інтересу молодших школярів до іншомовної комунікативної діяльності. Визначено, що одним із ефективних засобів формування мотивації та організації іншомовної діяльності в початковій школі є дидактична гра. Конкретизовано зміст поняття “іншомовна комунікативна діяльність”. Наведено зразки психокорекційних і комунікативно-ігрових вправ, які сприяли б формуванню інтересу до комунікативної іншомовної діяльності.