Педагогічне керівництво рольовою діяльністю дітей дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.11.131-137Ключові слова:
рольова діяльність, дошкільне дитинство, педагогічне керівництвоАнотація
Стаття присвячена проблемі визначення ролі педагога у розвитку рольової діяльності дітей дошкільного віку. Автором наведено визначення поняття “рольова діяльність дітей дошкільного віку” та виокремлено особливості її розвитку упродовж дошкільного дитинства. Проаналізовано особливості педагогічного керівництва рольо¬вою діяльністю дошкільників. Визначальними у цьому процесі є особистісна орієнтація та партнерські взаємини між педагогом і дитиною, опора на загально педагогічні принципи й урахування вікових аспектів розвитку компонентів рольової діяльності.