Міждисциплінарне навчання: початкові зусилля і результати
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.255-261Ключові слова:
навчальна програма, неанглійське середовище, морська англійська мова, викладання морської англійської мови, викладачі англійської мови спеціального призначення у вищих навчальних закладахАнотація
Поточне вивчення присвячене необхідності впровадження міждисциплінарного навчання, яке може бути реалізоване через виділення більшої кількості годин в навчальній програмі. Результати показують, що такі ініціативи можуть бути реалізовані спільними зусиллями педагогічного колективу, розуміючи цінність міждисциплінарного навчання та навчання для економії часу студентів до освоєння академічного змісту і, водночас, розвитку мислення і навчання на вищому рівні, необхідному для професійного успіху. Дослідження продемонструвало те, що інституційні зусилля, спрямовані на адаптацію навчальних програм і послідовність дисциплін, які викладаються у міждисциплінарному проекті, ще не були успішними. Результати показують, що для подолання розбіжностей, що виникають через специфіку неанглійського середовища в країні, а отже, і в навчальному закладі, є міждисциплінарне навчання, а саме співпраця викладачів-переметників у більш вузькому масштабі.