Технологія розвитку критичного мислення учнів на уроках математики в початковій школ
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.241-247Ключові слова:
критичне мислення, технологія розвитку критичного мислення, “Кластер”, “Дерево передбачень”, “Діаграма Венна”Анотація
У статті розглянуто питання актуальності впровадження технології розвитку критичного мислення в освітній процес початкової школи. Висвітлено особливості розвитку критичного мислення в учнів початкової школи під час вивчення математики. Розкрито зміст технології, визначено одну з умов успішного розвитку критичного мислення в учнів початкової школи, зокрема, застосування триетапної структури уроку. Охарактеризовано завдання кожного етапу уроку, укладено перелік методів і прийомів, які, на думку автора, будуть ефективними для застосування на кожному з визначених етапів уроку. У статті наведено приклади застосування методів та прийомів технології розвитку критичного мислення на уроках математики, описано мету кожного методу, послідовні дії вчителя та учнів, окреслено очікувані результати навчання після застосу-вання певного методу чи прийому. Запропоновано застосування методів “Кластер”, “Дерево передбачень” та “Діаграма Венна” на уроках математики у 3 та 4 класах.