Педагогічні умови виховання національного самоствердження учнівської молоді у позаурочній діяльності закладу ЗСО
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.194-201Ключові слова:
національне самоствердження, учнівська молодь, виховання, позаурочна діяльність, українська нація, педагогічні умови, демократично-сприятливе освітнє середовище, заклад ЗСОАнотація
У статті актуалізовано проблему виховання національного самоствердження в підростаючого покоління та визначено як діяльнісну причетність особистості до ідей і вищих цілей суспільства і держави, що узгоджуються з національними цінностями та є важливим підґрунтям консолідації нації й формування почуття патріотизму як надцінності особистості. Схарактеризовано педагогічні умови виховання національного самоствердження учнівської молоді у позаурочній діяльності закладу ЗСО: підготовка педагогів до виховання національного самоствердження в особистості; реалізація інтер-активної програми виховання учнівської молоді “Через національне самоствердження до процвітання”; створення демократично-сприятливого освітнього середовища в закладі ЗСО як основи виховання національного самоствердження в учнівської молоді; система-тичний моніторинг рівнів вихованості національного самоствердження в учнівської молоді.