Англійський педагогічний дискурс : класифікація методичних термінів

Автор(и)

  • Наталія Кіщенко
  • Юлія Цимбал

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.178-183

Ключові слова:

тeрмін, термінологічна лексика, терміносистема, лінгводидактичні принципи, класифікація лінгводидактичних термінів

Анотація

У статті систематизовано та охарактеризовано існуючі в лінгвістиці підходи до класифікацій методичних термінів, зокрема з’ясовано структурні характеристики цього багатовимірного явища, центральне поняття досліджуваного дискурсу; встановлено основні принципи, а також виявлено основні універсальні та специфічні властивості англомовного педагогічного дискурсу.
Проаналізовано різні принципи та підходи до класифікації лінгводидактичних термінів. Здійснено спробу створити власну класифікацію, поклавши в її основу семантичний принцип, принцип історизму, джерелознавства, системності, словотвору.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ