Формування у дітей старшого дошкільного віку художньо-естетичних смаків засобами музичного мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.14.166-172Ключові слова:
діти старшого дошкільного віку, процес формування, музичне мистецтвоАнотація
В статі розглянуто проблеми формування художньо-естетичного смаку у дітей старшого дошкільного віку, розкрито виховний потенціал музичного мистецтва. Засоби музичного мистецтва розподілено за жанрами, формою виконавства, способами музичної виразності, метою і формами освоєння творів музичного мистецтва. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування художньо-естетичного смаку у дітей старшого дошкільного віку засобами музичного мистецтва. Уточнено критерії, за допомогою яких виявлено динаміку сформованості ціннісних орієнтацій у дітей старшого дошкільного віку.