Професійний саморозвиток педагога: світові тенденції

Автор(и)

  • Юлія Ненько

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.14.96-101

Ключові слова:

вчитель, саморозвиток, професійний саморозвиток

Анотація

Проаналізовано сучасний стан проблеми професійного розвитку педагогічних працівників, виявлено світові тенденції та закономірності досліджуваного явища. Здійснено порівняльний аналіз результатів опитування понад 70 000 освітян із 23 країн-учасниць щодо їхнього професійного саморозвитку. Встановлено, що інтенсивність, тривалість та форми професійного саморозвитку як активної специфічної діяльності педагога залежать від його особистості. Доведено, що місце розташування закладу освіти, форма власності не впливають на перебіг цього процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-21

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА