Формування компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення: програмово-методичний аспект
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.221-227Ключові слова:
мовленнєва діяльність, загальний недорозвиток мовлення, діти дошкільного вікуАнотація
Стаття присвячена проблемі формування лінгвістичного та комунікативного компонентів мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із порушеннями мовлення. Проаналізовано специфіку досліджень науковцями проявів загального недорозвитку мовлення. Вказано на концептуальні зміни у співвідношенні мовленнєвих та немовленнєвих компонентів у структурі мовленнєво-мисленнєвої діяльності. Акцентовано увагу на структурованість та спрямованість сучасних корекційних програм та програмно-методичних комплексів на формування компонентів мовленнєвої діяльності в процесі корекційно-розвивального навчання. Вказано на недостатню сфокусованість методичних матеріалів на розвитку складових комунікативного компонента мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення.