Педагогічне моделювання професійної підготовки управлінців з якості освіти
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.96-104Ключові слова:
освітня система, заклад вищої освіти, управління якістю освіти, підготовка фахівцівАнотація
Освітня глобалізація зумовила модернізацію української освітньо-наукової системи вищої освіти. З метою забезпечення її ефективності розроблено структурно-організаційну модель їпрофесійної підготовки майбутніх управлінців з якості освіти у
97
закладах вищої освіти. Модель є синтезом структурно-організаційної та структурно-функціональної компонент логіки організації підготовки. Структурно-функціональна компонента є синергетичною взаємодією цільового, змістового, теоретико-методологічного, організаційно-методичного, практичного і контрольно-результа-тивного блоків. Структурно-організаційна компонента моделі включає цільовий, організаційно-формувальний, діагностико-результативний етапи реалізації моделі. Розроблена модель призначена для ефективного формування у майбутніх професіоналів з управління якістю у закладах вищої освіти професійно-практичних, управлінсько-квалітологічних компетентностей.