Програми раннього вступу до університетів та коледжів для обдарованих старшокласників у США

Автор(и)

  • Марія Тадеєва
  • Петро Тадеєв

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.30-37

Ключові слова:

ранній вступ до коледжів та університетів, США, прискорення, обдаровані старшокласники, інтелектуальні, соціальні та емоційні потреби

Анотація

У статті досліджено програми раннього вступу до університетів та коледжів для обдарованих старшокласників у США. Схарактеризовано спеціальні програми для обдаро-ваних старшокласників, які в своєму інтелектуальному, емоційному та особистісному розвитку на декілька років випереджають ровесників. Доведено, що всі програми раннього вступу до університетів у різних штатах базуються на стратегіях прискореного і збагаченого навчання; виокремлено організаційні відмінності такого навчання у різних штатах. Проаналізовано сутність таких програм раннього вступу, як Міжнародний Бакалаврат, академічні олімпіади й конкурси, літні школи, волонтерські програми, тощо. Авторами окреслено шляхи імплементації американського досвіду раннього вступу до закладів вищої освіти в Україні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ