ПІДГОТОВКА ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ЗА ОСВІТНЬО-НАУКОВОЮ ПРОГРАМОЮ «ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА»: ДОСВІД І СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.86-90Ключові слова:
підготовка, освітньо-наукова програма, третій (освітньо-науковий) рівень вищої освіти, доктор філософії, професійна освіта, спеціальність 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями)Анотація
У статті висвітлено досвід підготовки докторів філософії зі спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями) у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника. З’ясовано нормативні вимоги до структури і змісту освітньо-наукових програм підготовки здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, навчальних планів, переліку компетентностей і програмних результатів навчання згідно з Національною рамкою кваліфікацій.
Узагальнено досвід реалізації та стратегії розвитку освітньо-наукової програми «Професійна освіта» у Прикарпатському національному університеті імені Василя Стефаника.
Визначено мету і цілі ОНП «Професійна освіта», які спрямовані на підготовку конкурентоспроможних висококваліфікованих науково-педагогічних працівників, здатних до інноваційно-дослідницької, науково-педагогічної, проєктної діяльності, розв’язання комплексних завдань у галузі професійної освіти, проведення власного комплексного дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне і практичне значення для розвитку освіти і науки в західному регіоні України та в країні загалом.
Вважаємо, що навчання на ОНП здійснюється на основі поєднання дослідницько-інноваційної, науково-педагогічної, організаційно-експериментальної, проєктної діяльності за допомогою традиційних та інноваційних форм і методів, що забезпечують можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії аспірантів.