ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • ОКСАНА САГАЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.82-85

Ключові слова:

молодий вчитель, педагогічна інтернатура, професійна адаптація, професійний розвиток, безперервність, наставництво

Анотація

У матеріалі подано аналіз проблематики професійної адаптації молодого педагога. Розкрито психолого-педагогічну сутність категорії «професійна адаптація». Розглянуто функції професійної адаптації молодих фахівців, які виступають своєрідним її професійним полем, зокрема: психологічна, розвивальна, стимулююча, культурологічна. Охарактеризовано процес проходження молодим педагогом педагогічної інтернатури як системи заходів, спрямованих на його підтримку. З’ясовано роль визначальних чинників, від яких залежить успішність професійної адаптації. Розглянуто види професійної адаптації педагога-інтерна.

Біографія автора

ОКСАНА САГАЧ

доктор педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки, корекційної освіти та менеджменту, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті