ПРИКЛАДНІ ПЕДАГОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯК ЧИННИК ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТИ

Автор(и)

  • ЮРІЙ ЗАВАЛЕВСЬКИЙ
  • СВІТЛАНА КИРИЛЕНКО
  • ОКСАНА МАРИНОВСЬКА
  • ОЛЬГА КІЯН

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.9-13

Ключові слова:

прикладні педагогічні дослідження, напрями, інноваційний розвиток освіти

Анотація

У статті розкрито прикладні педагогічні дослідження як чинник інноваційного розвитку освіти. Науково обґрунтовано такі напрями: ціннісно зорієнтована освіта задля  розвитку особистості як громадянина і патріота України; компетентнісно спрямована освіта задля самореалізації суб’єктів освітнього процесу; цифрова трансформація освіта як екосистема цифрових рішень у відповідь на виклики часу; безпечна освіта задля ефективного функціонування і розвитку закладів освіти у воєнний час; акмеологічно орієнтована освіта задля інноваційного розвитку авторських закладів освіти

Біографії авторів

ЮРІЙ ЗАВАЛЕВСЬКИЙ

доктор педагогічних наук, професор, перший заступник директора Державної наукової установи
"Інститут модернізації змісту освіти" Міністерства освіти і науки України

СВІТЛАНА КИРИЛЕНКО

кандидат педагогічних наук, начальник відділу інноваційної діяльності та дослідно експериментальної роботи Державної наукової установи "Інститут модернізації змісту освіти" Міністерства освіти і науки України

ОКСАНА МАРИНОВСЬКА

доктор педагогічних наук, доцент, професор, завідувач кафедри менеджменту та освітніх
інновацій, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

ОЛЬГА КІЯН

кандидат педагогічних наук, завідувач сектору експериментальної педагогіки відділу інноваційної діяльності та дослідно-експериментальної роботи Державної наукової установи "Інститут інноваційних технологій і змісту освіти" Міністерства освіти і науки України

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті