ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ФАХОВОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-МУЗИКАНТА

Автор(и)

  • ЖАННА СИРОТКІНА
  • ЛЮДМИЛА ЧЕБОТАР

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.90-93

Ключові слова:

підготовка вчителя-музиканта, штучний інтелект, інструменти ШІ, медіазасоби, мультимедіа

Анотація

Авторами обґрунтовано доцільність використання всіх можливостей штучного інтелекту в навчальному процесі в закладі вищої освіти майбутніх учителів музичного мистецтва. Наголошується, що їх якісна підготовка неможлива без застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто інструменти штучного інтелекту; подано перелік і короткий опис генераторів штучного інтелекту (далі – ШІ), які впроваджуються у сферу підготовки і становлення майбутніх фахівців.

Біографії авторів

ЖАННА СИРОТКІНА

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри музичного та образотворчого мистецтв, Ізмаїльський державний гуманітарний університет

 

ЛЮДМИЛА ЧЕБОТАР

викладач, Ізмаїльський державний гуманітарний університет

 

 

   

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті