РЕАЛІЗАЦІЯ АНДРАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.59-64Ключові слова:
андрагогічна модель навчання, професійна компетентність, інновації, система підвищення кваліфікаціїАнотація
У статті розкрито андрагогічну модель навчання як складову системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників; виявлено та охарактеризовано педагогічні умови реалізації андрагогічної моделі навчання; розкрито теоретичні положення андрагогічної компетентнісно зорієнтованої моделі навчання, що обгрунтовують методологію вибору видів навчальної діяльності викладачем.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-02-23
Номер
Розділ
Наукові статті