РЕАЛІЗАЦІЯ АНДРАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙ

Автор(и)

  • ОКСАНА МАРИНОВСЬКА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.59-64

Ключові слова:

андрагогічна модель навчання, професійна компетентність, інновації, система підвищення кваліфікації

Анотація

У статті розкрито андрагогічну модель навчання як складову системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників; виявлено та охарактеризовано педагогічні умови реалізації андрагогічної моделі навчання; розкрито теоретичні положення андрагогічної компетентнісно зорієнтованої моделі навчання, що обгрунтовують методологію вибору видів навчальної діяльності викладачем.

 

Біографія автора

ОКСАНА МАРИНОВСЬКА

доктор педагогічних наук, доцент, професор-завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій, Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-23

Номер

Розділ

Наукові статті